Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 134.

Veel gestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden wij uw veel gestelde vragen.

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen gaat heel eenvoudig via de volgende stappen:

1. Kies uw product(en) Gebruik het menu aan de bovenzijde van de webpagina om snel naar de productcategorie te navigeren en plaats daar de gewenste producten in het winkelwagentje. U kunt het aantal dat u wilt bestellen eenvoudig in het winkelwagentje aanpassen. Ook kunt u een verkeerde gekozen product eenvoudig met één klik uit het winkelwagentje verwijderen.

2. Ga naar afrekenen. Klik op de knop afrekenen. In een aantal duidelijke stappen wordt u door het afrekenen geleid.

3. Vul het factuuradres in. We gebruiken het factuuradres voor de tenaamstelling van de factuur. Indien het afleveradres identiek aan het factuuradres is hoeft u geen afleveradres in te vullen.

4. Kies betaalmethode Wij bieden u een hele lijst van betaalmogelijkheden aan. Kies uw voorkeur.

5. Kies verzendmethode Afhankelijk van het land van bestemming bieden wij u één of meer verzendmogelijkheden aan. Kies uw voorkeur.

6. Controleer en bevestig uw bestelling! Controleer nog eens wat u allemaal heeft ingevoerd. Als er iets verkeerd is corrigeert u dit. Daarna maakt u uw bestelling definitief.

7. Controleer de voortgang uw bestelling. U ontvangt per email een bestelbevestiging met een link om in te loggen en uw bestelling te bekijken.

Naar boven
Kan ik een offerte aanvragen?

Jazeker, het mogelijk om een offerte aan te vragen. Indien u voor een speciaal project een grote bestelling nodig heeft kunt u de bestelling aan ons aanleveren en wij zullen uw offerte aanvraag beoordelen op geschiktheid.

Naar boven
Welke betaalmogelijkheden heb ik?

De betaalmethoden die Thuisshop u aanbiedt is een lange lijst die u hieronder kunt raadplegen.

    • iDEAL - online betalen
    • Zelf overmaken naar onze bankrekening
    • PayPal - online betalen
    • MasterCard - CreditCard betaling via MultiSafePay
    • VISA Card - CreditCard betaling via MultiSafePay
    • Op rekening - Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum - alleen voor bedrijven nadat die zich hebben geregistreerd en per e-mail gevraagd hebben om betaling op rekening. Er wordt dan een credit check gedaan waarna u uitsluitsel ontvangt.Naar boven
    Levert u ook buiten Nederland?

    Thuisshop levert naar de meeste landen in de EU. Indien u onderneming bent, in de EU gevestigd en over een BTW-nummer beschikt kunt u dit bij het aanmaken van uw klantkaart invullen en dan wordt de BTW naar u verlegd zodat u eenvoudig in uw eigen land de BTW aangifte kunt doen.

    Bent u in België gevestigd of woont u in België, dan verzoeken wij u om in onze Belgische webshop uw order te plaatsen. Wij kunnen vanwege de BTW regeling in Europa niet vanuit deze webshop aan Belgische klanten leveren.

    Naar boven
    Hoe kan ik met Thuisshop contact opnemen?

    Wij denken dat het makkelijk is om de informatie of antwoorden in onze website te vinden. Lukt het toch niet, neem dan vooral contact met ons op.

    Naar boven

    Thuisshop helpt u graag bij uw aankoop.

    Het Thuisshop team

    Naar boven

    Bezoek Thuisshop.nl op ShopMania