Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 134.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikel?

Voor alle producten in ons assortiment gelden fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van de betreffende fabrikant. Kunt u geen gegevens van de fabrikant vinden? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Wat kan ik doen als mijn product niet naar behoren werkt?

Op veel vragen vindt u het antwoord in de handleiding van het artikel. Deze informatie staat ook vaak bij de veelgestelde vragen op de site van de fabrikant. Daarnaast kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de helpdesk van de fabrikant raadplegen. Als u daar niet geholpen wordt, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice. Wanneer uw artikel een gebrek heeft of er een onderdeel kapot is verzoeken wij u ons 1 of meerdere foto's toe te sturen waarmee wij dan naar de leverancier kunnen gaan en aantonen waar het om gaat.

Let op: De garantie is op basis van Carry-In.

Dus: bij een garantie situatie stuurt u, indien dit aan u wordt gevraagd, het artikel aan ons retour. De kosten voor retourzending zijn voor uw rekening. Zelf terug brengen mag ook, daar kunt u dan een afspraak voor maken via ons contactformulier of per telefoon ( +31 (0)85 4010 134 ).

Indien er schade is direct bij ontvangst van het artikel (zogenaamde DOA) dan zijn de kosten voor de retourzending vanzelfsprekend voor ons. De verzendkosten voor het opnieuw leveren van een eventueel vervangend artikel zijn voor onze rekening.

Naar boven

Bezoek Thuisshop.nl op ShopMania