Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 134.

Klachtenprocedure voor bedrijven

Klachtenafhandeling

Het is altijd vervelend als er iets niet goed is gegaan met uw bestelling. Mocht het toch zijn voorgekomen dat u een klacht heeft over het artikel dat u van ons heeft ontvangen dan verzoeken wij u dat aan ons te melden.

  1. Wij verzoeken u uw klacht per email (zie hieronder) aan ons te melden.
  2. Indien het gaat om een gebrek of een kapot onderdeel verzoeken wij u ons 5 of meer foto's toe te zenden zodat wij daarmee bij de vervoerder en/of leverancier verhaal kunnen halen. De 5 foto's graag van de volgende onderwerpen:
    • De gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is;
    • Een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket duidelijk zichtbaar zijn;
    • Alle typen binnenverpakkingen die u aantreft in de verpakking;
    • De gehele omvang van het artikel;
    • Detail foto / Close up van de concrete schade aan het artikel;
  3. Wij nemen dan contact met u op om te bepalen welke oplossing we kunnen vinden om de klacht te verhelpen.
  4. Afhankelijk van de situatie m.b.t. uw klacht, leverancier etc. streven wij er naar om u binnen 5 werkdagen een reactie te geven, danwel een oplossing aan te bieden.

 

Met betrekking tot uw klachten willen wij u melden:

• Iedere klacht nemen wij serieus
• Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
• Op grond van uw klacht (mits terecht) wordt actie ondernomen
• U ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een reactie

Wilt u een klacht aan ons kenbaar maken? Geeft u dat dan door via: Thuisshop Klantenservice

Naar boven

Bezoek Thuisshop.nl op ShopMania